Followers

Saturday, January 29, 2011

Besday My H.E.R.O~


.::SALAM::.

Wah!!Ramainya insan2 kesayangan saya yang menyambut besday mereka pada bulan Januari nie..meriah je rasa..hihi~

Mula2 Inchek Mashimaro (12 Januari)..lepas tu Abang saya(28 Januari)..dan hari nie, tanggal 29 Januari 2011, sorang lagi insan kesayangan saya menyambut ulang tahun kelahirannya..selang sehari je dengan abang saya..

Yupp..hari nie sebenarnya besday Ayah saya..Ayah antara orang yang paling penting dalam hidup saya..tersangat penting!!..antara insan2 yang sering menjadi sumber inspirasi saya untuk berjaya sejauh ini..memang x terbalas la jasa & pengorbanan Ayah terhadap saya selama nie..

Ayah selalu ada saat susah senang saya..sentiasa ambil berat..penyayang..apa2 je benda yang saya nak ayah akan sedaya upaya penuhi (p/s..hanya utk benda2 yang bermanfaat je la)..hihi..memang Ayah yang terbaik dalam dunia la..dan saya pasti semua orang yang sayang Ayahnya akan berkata begini kan??..^___^

Alhamdulillah, Allah sentiasa memberikan kesihatan yang baik buat Ayah sehingga kini..syukur di situ..apa yang saya harapkan pada hari lahirnya ini, semoga Ayah diberikan kesihatan yang lebih baik untuk masa2 yang akan datang..insyaAllah..
.
.
.
.
.


The Best Father in da World...
Saya Sayang Ayah!!!(◡‿◡✿)
Ayah, moga ayah sentiasa dimurahkan rezeki oleh Allah..
Dipelihara kesihatan oleh-Nya..
Sentiasa berada di bawah rahmat dan keredhaan-Nya..
~A.M.I.N~

.::WASSALAM::.

No comments: