Followers

Sunday, April 25, 2010

MEREKA YANG TERBAIK LAGI BESHHH!!!

Haihhh, cepat betul masa b'lalu ye skrg nie & diam x diam (x reti duk diam pun..heheh) sudah hampir sempurna & lengkap 4 semester hidup sebagai salah seorang warga UPSi yg t'cinta (cinta?? yupp, I LOVE UPSi..hahah). Sepanjang tempoh tu jgklah mcm2 ceritera suka duka tercatat kemas dlm struktur mental @ skemata seorg insan b'nama Nor Eda Zainudin...hahaha, ayat x menahan n x leh bla...Struktur mental?? Skemata?? Ohh, anda tdk memahaminya ya?? Tdk mengapa, hanya mereka & keluarga mereka saja yg mengetahuinya..hehehe.. Ekin, dayah n tikah oyak gak gapo tu struktur mental, hafal dah kan teori b'kaitan struktur mental utk exam aplikasi komputer ptg tadi mesti dah teror kan..hahaha..tapi hampeh kan xda satu pun soalan pasal teori yg keluar..huhuhu..

Ehh, b'balik kpd motif asal entry nie dtulis ye..heheheh..emm, walau byk mane pun duka lara yg dilalui di UPSi nie, masih ade lagi mereka2 disisi yg sgt memahami & setia m'dgr keluh kesah b'sama kak esah, eh tetiba la pulak, ishh ini semua pengaruh mjlh ujang la nie..hehe..

Mereka adalah kawan, teman, rakan & juga sahabat...

~Ekin, Dayah & Tikah~

Yupp, mereka inilah p'hibur duka lara kat UPSi nie..(>_<)


Kitorang memang kwn rapat & sekepala (walaupun masing2 ade kepala sendiri) sbb kadang2 kitorang punya pendapat & minat yg sama dlm sesuatu perkara...cume, si tikah nie je yg kadang2 minat & pendapat dia jauh menyimpang drpd minat kitorg b'tiga..Emm, keadaan ini berlaku mungkin disebabkan oleh p'bezaan umurnya dgn kami2 yg masih muda remaja ini..hahaha, ayat skema kottt...jgn marah tikah, aku blawok jah ngn mu..:-)

Tikah?? Emm, dia nie sgt2 la suka ketawa, sgt2 lucu orgnya n sentiasa je nampak hepi sepanjang masa sampaikn ada org ckp dia nie x pernah ada mslh ke??hehehe..haihhh, mana buleh xda mslh, nti x ada pulak hitam putih dlm kehidupan kan..aikk, tajuk blog sape tuh?huhu..emm, apa2 pun sgt seronok b'kwn ngn dia..tikah mu mmg BEST la!!! Bangga la tuh..(~_-)

Ekin?? kitorang rapat sejak dari kecil lagi, eh tdk2, sejak dari sem 1 lagi..heheh..kenal dia masa minggu suai kenal, dia nie peramah orgnya, baik hati (limpa & jantung jgk)..biasanya kalu nak keluar pegi mana2 msti dgn dia, balik umah (johor) pun dgn dia.. Status?? haihhh, sudah b'punya la (milik tdk rasmi kpd nakhoda kpl ye a.k.a org laut..hahahah)..Emm, kin seronok jgk dpt jdk kwn baik ko, kita x pernah b'gaduh pun kan, cuma kadang2 kalu salah paham tu biasa la kan, adat la bagi org yg b'cinta, ehh b'kawan..t'sasul pulak, marah kang abg P***.. sila isi tempat kosong nie ye..

Dayah pulak.. Emm, sekali tgk dia nie penuh dgn kelembutan & kiranya memenuhi la kriteria2 sbg penyandang gelaran wanita melayu t'akhir..tapi hanya kitorang b'tiga je yg tau tahap kelembutan dia tu buleh hilang dlm situasi yg mcm mana, kan dayah kan??haha..ada la sorg individu yg rela utk selalu m'jadi mangsa kemarahan dia, siapakah dia?? Ekin n tikah kemukakan jwpn ye..apa pun dayah, ko pun kwn t'baik aku jgk..kita b'empat b'kawan sampai bila2 k...


~UKHWAH FILLAH ABADAN ABADA~


Emm, terasa pnjg la pulak entry kali nie, cukup2 la ye..letih sudah tgn nie, mata pun dah ngantuk.. SALAM n Daaaaaaa....(>_<)




10 comments:

ATikah Mustapa said...

hehehe..aku lucu ke??hehehhe...mung lagi lucu la..

~LaDaYaNa~ said...

hahaha..mung la stat dulu...:P

hiro said...

kwn yg kamcingg..hhhiii

ATikah Mustapa said...

hiro:tahu xper..

~LaDaYaNa~ said...

hiro:yupp..:p

centado said...

wah..
wah...wah...
:D

~LaDaYaNa~ said...

ewah2..heheh..(>_<)

hiro said...

best22

e-dekz cdyz said...

aku xde pon....

~LaDaYaNa~ said...

e-dekz cdyz: adoiii, nak jgk ea..nti la, tngu entry terbaru..kehkehkeh..:p