Followers

Sunday, January 23, 2011

Akhirnya, selepas 5hari..TAPI....


.::SALAM::.

Yeayyyy!!..bangun pagi nie mood agak ceria & bahagia la..^_____^

Kenapa???Haaaa, semalam Inchek Mashi telah menghubungi saya..tapi nombor tepon yang dia guna untuk hubungi saya tu macam pelik cket la..kenapa ada 6 digit je??dah macam no password je gamaknya..haha..

Ahhh!!tak kesah la kan 6 digit ke, 7 digit ke yg penting semalam saya dapat dengar suara dia..dapat bertanya khabar dia..dapat mengadu itu & ini..itu pun sudah cukup..tapi, tengah best2 duk bergayut tu, dan2 time tu jugak la line tak berapa nak okay & kesudahannya line terputus terus...=(

Lebih mengharukan..tiba2 saya terjaga & tersedar..maka, terus kembali ke dunia realiti..laaaa...rupa2nya...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.


Haihhh!!mimpi je semata-mata..emm, ingatkan Inchek Mashi tepon dalam dunia realiti...^__^

Emm, kritikal dah nie sampai terbawak dalam mimpi..hihihi..dalam mimpi pun boleh la..sekurang2nya hari nie saya mampu jugak tersenyum kerananya..(^^,)

Nanti malam nie, boleh mimpi lagi kan...=))

.::WASSALAM::.

No comments: