Followers

Friday, January 28, 2011

Keletihan dalam kegembiraan~


.::SALAM::.

Mood sekarang???Haruslah hepi sebab dah dapat landing2 kat katil sendiri di "Rumahku Syurgaku"..hehe..kegembiraan memang x dapat nak diungkapkan la bila berada di rumah sendiri nie..mungkin sebab dapat tengok muka mak, muka ayah..yupp!!muka adik beradik..diorang semua memang merindui kepulangan kakaknya yang satu nie..rindu bukan sebab ape, kes nak main game la kan kat lappy kesayangan saya nie..hanya itu semata2..haisshhh, adegan perebutan & jerit-menjerit bakal tercetus la gamaknya nanti..^__^

Oh! sangat tenang & damainya perasaan walaupun sebenarnya sangat keletihan mengharungi perjalanan yang agak jauh petang tadi..tapi, secara automatik keletihan itu hilang dengan sendirinya saat menjejakkan kaki di rumah sebentar tadi..bagi saya, rumah adalah segala2nya..tempat untuk berbagi keceriaan bersama mak, ayah & adik beradik..sungguh damai!

Kalau balik U pun, saya pasti akan terkenang2 rumah sendiri..selalu saya akan merindukan rumah saya yang sederhana ini kerana di sinilah segala2nya ada..adanya kudrat seorang ibu & ayah yang sentiasa ikhlas membimbing & memberikan kasih sayang tanpa sempadan..adanya gurau senda adik beradik yang sentiasa membuahkan keceriaan di hati saya..dan apa yang paling penting, di sinilah tempat mereka yang saya sayang berada..

Tiada istilah lain yang dapat menggambarkan keindahan dan ketenangan rumah sendiri bagi saya melainkan "Rumahku Syurgaku"..saya pasti kamu semua pun merasakan ketenangan & kedamaian yang samakan bila berada di rumah sendiri..



Rumah saya x besar pun kan, sederhana je..hihi~
Walaupun x besar, tapi hati saya sentiasa 'besar' bila berada di dalamnya..^__^
Hope kamu2 juga begitu~

.::WASSALAM::.

No comments: