Followers

Saturday, January 29, 2011

Dear K.A.M.U~


.::SALAM::.

Seperti hari2 sebelumnya, saya masih belum dapat apa2 pun perkhabaran daripada kamu kan??..yupp! sudah masuk hari ke-11..tapi seperti biasa juga, saya sabar menanti dan terus menanti..haruslah saya nie jadi orang yang x pernah kenal erti putus asa kan dalam tempoh masa 6 bulan nie..hihi~

Banyak sebenarnya benda yang saya nak tanya dengan kamu...

Kamu sihat ke..??

Makan okay ke x..??

Apa aktiviti kat sana..??

Penat ke x..??

Ada x mancing2??..huhu..yg nie sure la x ada kan..hihi~

Rindu saya ke tak..??

Ingat saya ke tak..?

Bila kita dapat SMS macam dulu2..??=(

Haishhh..banyak la lagi nak tanya..tapi, saya tahu..apa yang mampu saya buat sekarang nie cuma terus menghitung hari kan..emm, dan doakan kesejahteraan kamu kat sana..tiap2 hari saya cuba sibukkan diri..kalau nak tahu, tepon saya sendiri pun kadang2 je saya tengok..kesian dekat dia kan, terabai je..huhu..tapi kebaikannya, bateri tepon memang jimat abes la..hehe..kadang tu 5 hari sekali baru cas..sadis kan..saya malas nak mengharap kalau2 ada SMS atau panggilan daripada kamu dalam masa terdekat nie..bukan bermaksud saya dah putus harap okep~

Tapi bila dah ber'hepi'2 together kat umah nie ngn mak, ayah & adik2..saya x ada la terasa sangat kelainannya..lagi pun, dah nak masuk minggu ke-2 kan kita x berSMS seperti biasa..saya pun dah jadi terbiasa macam nie..makanya, saya dah dapat menerima & membiasakan hari2 saya tanpa SMS & sebagainya daripada kamu..silap hari bulan lepas nie langsung tak reti nak berhubung dengan kamu macam dulu2..haha..nasib la kan..^__^

Dun worry la pakcik, saya ingat kamu sokmo2 okeh..hope kamu pun macam tu jugak..
.
.
.


Lagi pun balik rumah sempena cuti CNY nie, saya dah dapat pengganti kamu..
~MASHIMARO~ ^__^
Dia ada kan...(^^,)

.::WASSALAM::.

1 comment:

ASSILA. said...

ehem ehem, apa lhabar org disana? lm x dgr cte. hee. siapa kamu tu? :P