Followers

Friday, January 28, 2011

Sweet 24th~(sweet la sangat)^_^


.::SALAM::.

Saya just nak buat entry pendek sahaja..nak wish besday untuk abang kesayangan saya..

Hanya seorang saja abang yang saya ada & dia adalah abang saya yang terbaik..walaupun kadang2 mood dia tu panas cket tapi dia memang sangat pemurah dengan adik beradik..tang nie yang saya paling suka..haha..selalu pokaikan dia..hihi~

Emm, hari nie 28 Januari 2011 merupakan besday abang saya yang ke-24..yupp, beza umur kami hanya 1 tahun saja..tapi saya tetap menghormati abang saya..ye la, 1 tahun pun tua jugak daripada saya kan..alah macam slogan "Yang Tua Dihormati, Yang Muda Disayangi"...haaa, haruslah saya hormat dia yang lebih tua daripada saya..hihi~

.
.
.
.


Buat Mohd Hafifi Zainudin..
Selamat Menyambut Ulang Tahun ke-24..
Didoakan semoga berbahagia dunia & akhirat..
Dikurniakan kesihatan yang baik & sentiasa terpelihara..
Semoga sentiasa berada di bawah keredhaan-Nya..
~A.M.I.N~

No comments: