Followers

Tuesday, February 15, 2011

Sangat teringin!!!


.::SALAM::.

Petang2 hari nie, saya mahu melalut cket..hihi~

Uwaaa, tetiba je rasa macam nak makan sesuatu la..nak sangat!!!..kempunan dah nie..haishh!!

Apa yang saya teringin sangat tu???

~Jeng..Jeng..Jeng~

.

.

.

.

.

.

.

.

.


Haiiihh, sedapnya la kalu ptg2 mcm nie dpt COOL BLOG nie...T__T
Oreo Blog..sedapnya~
terbayang dah rasanya yang memang superb tu..^__^


dan ada satu lagi yang saya nak...

.

.

.

.

.

.

.



BASKIN ROBBINS!!!
nak!!nak!!
Mana nak dapat kat Tg Malim nie sume??=(
memang tak akan dapat la

Balik Johor harus cari nie..tapi lambat lagi la nak dapat tu nampak gayanya..huhu~
Adusss~

.::WASSALAM::.


6 comments:

Cik Ekien said...

Hehehe.. Tak sempat beli kat
Batu Pahat..

ATikah Mustapa said...

umah aku ada air lada burung.

~LaDaYaNa~ said...

ekien : tau xpe..panjang pulak org yg duk beratur time tuh..huhu~

Tikah : resepi rahsia ko?sedap dop??kalu sedap aku nk try order 1..=p

Cik Ekien said...

Dua tempat.. tp dua2 penuh..
Kalo mcm nie.. Aku nk berniaga cool blog..
Tp nie ltk nama skin blog.. Hahaha

Man Oo said...

kat sini bersepah je benda tu..hoho

~LaDaYaNa~ said...

ekin : sikin blog x komersial la..huhu..TAPI, kalu sikin tempe mcm ade komersial cket..hihihi~

man oo : ala kat tmpat ko tu sume benda..kan3??
bangga pulok..huhh~