Followers

Saturday, February 12, 2011

Syukur Ya Allah~


.::SALAM::.

Hip Hip Horeyyy!!

Sesuatu yang menggembirakan seharusnya dikongsi bukan?? Jadi, tempat perkongsian terbaik hanyalah di dalam diari maya saya ini okep~

Lebih kurang pukul 11.56 minit tadi, tepon saya telah mengeluarkan bunyi nada dering lagu hindustan feberet saya iaitu lagu tema dari cite hindustan aka Bollywood bertajuk "Mujhse Dosti Karoge"..ishh, ekau nie eda..nak cite tu cite je la straight terus..sibuk pulak nak cite pasal nada dering tepon..haishh!!..okep, kita sambung lagi..lepas tu saya pun tengok la kat screen tepon tu..Eh!! Nombor tak dikenali nie..sape pulak tepon lewat2 malam nie..takkan nombor UPSI nak mintak pergi bahagian akademik lagi untuk bayar saman??tapi apa kejadahnya kalau pihak UPSI nak tepon malam2 macam nie kan??bercakap drpd pengalaman je..huhu..macam nombor public phone je..takkan la Inchek Mashimaro pulak yang tepon??bukan kot malas dah nak berharap...T___T

Lama saya biarkan tepon saya berbunyi & lepas tu barulah angkat.."Assalammualaikum"..orang di sana memberi salam..Ya Allah!! Saya macam kenal sangat dengan suara tu..sangat2 familiar okeh..Ya, itu suara dia..suara yang selama lebih kurang 3 minggu lebih dah saya tak dengar..mana boleh saya tak kenal sebab suara tu la yang saya rindu selama 3 minggu lebih nie..dan akhirnya..memang sangat terharu+teruja+nervous sangat masa cakap dalam tepon tadi..tiba2 je rasa kekok pulak sebab dah lama tak berhubung..Alhamdulillah, lega hati saya bila kamu cakap kamu ok2 je kat sana cuma suara kamu ada kurang cket sebab batuk..kesian~

Walaupun saya hanya dapat bercakap dengan dia dalam tempoh masa yang singkat (6minit 34saat), tapi saya sangat2 bersyukur..kiranya penantian saya berakhir pada malam ini..hehe..emm, macam instinct pulak rasanya kan sebab sebelum tu saya ada post entry yang saya rindu & teringat kat dia..terus malam nie dapat call pulak dari dia..SYUKUR..hope detik malam nie boleh berlanjutan untuk hari2 yang akan datang nanti..kalau tak, saya yang akan tepon dia..tepon nombor public phone tadi..haha..tak boleh??baik!!..Happy2 Day~



Mekasih Inchek Mashi sebab kamu dah happy kan saya mlm nie..^__^
**mahunya tido malam nie tersenyum sampai ke telinga..hihi**

.::WASSALAM::.

No comments: