Followers

Sunday, February 27, 2011

Terubat Juga Rindu~


.::SALAM::.

Sedikit keletihan sebenarnya nie..huhu..tapi demi blog tercinta yang dah tersadai lebih kurang dua hari, saya gagahkan juga untuk meng'update' sesuatu..=p

Okep, moh kita teruskan..

Sebenarnya, minggu nie saya tak rancang pun nak balik umah nun jauh di Johor tu..memang tak pernah pun balik kalu setakat cuti hujung minggu..tapi bila dah ada kawan ajak balik sekali tumpang kereta dia, saya pun on je la..memang langsung tak dirancang pun..

Jadi, saya pun bertolaklah ke Serendah terlebih dahulu dengan komuter sebab kawan saya tunggu saya kat sana..kawan saya amik kat Serendah masa tu dalam pukul 6 suku..balik hari tu saya memang tak bagi tahu dengan mak & ayah langsung sebab memang tak nak bagi tahu pun, konon2nya nak wat kejutan..hihi~

Dan, ternyata kejutan tu menjadi okeh..huhu..saya just bagi tahu kat kembar saya je yang saya akan balik hari tu..jadi, bila saya sampai malam tu, memang dah lewat sangat la..mak ayah pun dah tido..sampai2 je terus masuk bilik mak & ayah..slow2 kejutkan diorang..

Part kejutkan diorang nie yang lucu sebenarnya..tak tahan bila tengok muka ayah yang blurr je masa tengok saya dah ada kat tepi katil dia..mesti dia ingat dia mimpi kot time tu..hehe..mak pulak terkebil2..tapi, bila saya jelaskan & terangkan, terus diorang tersenyum..hihi..jahat punya anak..WAKENABEB la mak ayah saya malam tu..^__^

Walaupun sempat bermalam kat umah just 2hari je, tapi saya hepi sangat2..sekurang2nya dapat jugak tengok muka diorang yang hari2 saya rindu tu..tambah pulak bila rasa tension dengan assignment yang tak sudah2 tu, terus rasa cool je bila dekat dengan insan2 kesayangan hamba tu..syukur kepada Allah..terima kasih kepada kawan saya yang sudi mengajak & menumpangkan saya balik rumah...=.=

Memang rasa tenang dan damai je jiwa kan bila ada kat umah..emm, sebab tu la agaknya rumah tu diibaratkan macam syurga..yupp!!"Rumahku Syurgaku"..berganda2 la lagi hepinya tu bila my Incik Mashimaro call semalam..panggilan yang kedua selepas dia "menghilangkan diri" dalam tempoh masa satu bulan, satu minggu & 2 hari..Alhamdulillah~

**Walaupun balik sekejap je, tapi still punya masa menjalankan misi jalan2 cari pasal bersama teman baik..jalan2 ke mana??next entry la kita cite pulak ye..nie dah rasa mau ZZZZzzzz..+____+

.::WASSALAM::.

No comments: