Followers

Monday, October 18, 2010

1Malaysia Sejuta Puisi...


.::SALAM::.

Isnin??..mood tersangatlah malas bila tiba je hari nie..huksss..

Al-maklumlah, 2,3 hari cuti tanpa kuliah haruslah bermalas-malasan bila tiba hari isnin nie..hee~~

Weekend nie x bleh b'senang lenang sebab ada program yg akan berlangsung di Perpustakaan Negara Malaysia (PNM)..

.
.
.
.
.



Selaku AJK & peserta utk program nie, makanya sy perlu menghadirkan diri..WAJIB~~

Harapan...Moga segalanya dapat berjalan dengan lancar..AMIN~~

**takut pulak sebab nak kena baca pelbagai genre puisi..huhu..=p
**sesiapa yg nak datang, sangat2 dialu2kan ye..jemput la beramai2..dtg nak baca puisi pun lg digalakkan..=)

.::WASSALAM::.

4 comments:

F.Aminurrashidd said...

aku sebenarnye bengong jap.. ape je keje aku ha? turun meting pun nengok korg duk bz wat keje masing2x mcm combine puisi, kire puisi dll.. tugas aku ape weh? kikikiki~

~LaDaYaNa~ said...

aku pnye tugas pun aku duk konpius lg nie..duk menaip gak..hihi..sume skrg mmg kena menaip puisi2 yg telah di antar sbb tu yg paling pnting skrg..nak kena bukukan sume puisi tu..sbb tu rmai2 duk menaip je kejenya..tp dh nk siap..tgs kita selaku AJK makanan x berat sgt..huhu..=))

Tomato Gurl's Life said...

good luck..all da best eda!!support u all da way~

~LaDaYaNa~ said...

cik tom :thanks dear~~