Followers

Saturday, October 16, 2010

tidur berteman lampu~~


.::SALAM::.

Uwaaa..malam nie mesti tido x lena punya..huhu..roomate x ada, dia pergi KL..sy kena tido sorang2..sy nie dah la jenis penakut pemberani orangnya..huhu..




Malam nie haruslah tido sy bertemankan lampu..hihi..sy bukanlah takut, cuma x berani je..sebenarnya x biasa tido dalam cerah, tapi kali nie kena paksa rela jugaklah..roomate sy hari ahad baru balik..dua malam kot kena tido dalam cerah..sgt2 x selesa..=(


Nie pun belum rasa nak tido lagi walaupun mata nie dah terasa ngantuk+badan yg terasa penat sebab abeskan keje menaip puisi 1 Malaysia untuk program di Perpustakaan Negara Malaysia (PNM) minggu depan..siyessss la, sgt2 penat tapi dalam kepenatan tu tetap ada keseronokannya..dapat mengutip sebanyak2nya pengalaman berharga..

Hai lah mata, silalah tido dengan aman..SLEEPING BEAUTY PLiSSSS..(^__^)




zzzzzzzzzzzZZZZZZZZZZZZZ~~

.::WASSALAM::.

**Lately, ''kesusahpayahan'' nak tido makin menjadi2 pulak..kadang2 bila t'jaga, kaki nie terasa kebas+kejang..haisshhh, nape perlu macam nie..(◡‿◡✿)

3 comments:

Tomato Gurl's Life said...

jangan la takut ye...eda kena beranikan diri..chaiyox2!!

~LaDaYaNa~ said...

cik tom...uwaaa xley jgk..sgt2 lmbat titon smlm..nak dekat kul 4 baru ley titon dgn nyenyak nye...ZZZzzz...huhu..gler penakut...hihihi..=))

mentari hati said...

hehe...lek2...i ad..meh tdo ngn sy....=)