Followers

Thursday, January 20, 2011

Apabila Perlakuan Tidak Selari dgn Tindakan~


.::SALAM::.

~Haishhh~
Sama sekali bukan niat untuk mengeluh..cuma....*sigh*

Tiba2 terasa fikiran & hati nie terkadang terlalu letih memerhatikan gelagat manusia yang adakalanya pelik..sungguh pelbagai ragam..bermula dengan yang berpangkat sehinggalah kepada orang biasa yang x punya apa2..terlalu rencam untuk difahami & dimengerti..manusia hari nie kebanyakannya hanya hidup dalam dunia ciptaannya sendiri..

Hanya tahu berkata itu & ini namun, pengisiannya belum tentu pasti..hidup kadang2 suka bermegah dengan apa yang ada..dunia semata-mata..hati terkadang tercuit juga melihat & menerima tingkah laku manusia yang sebegini..begitulah 'hiburan' sementara yang bukan dibuat2 atau direka..ini realiti..

Bukan niat untuk mengeluh..sama sekali juga tiada niat untuk memperlekeh kerana sememangnya begitulah sifat manusia (diri sendiri juga)..cuma terkadang hati sedikit terusik dek gelagat manusia yang sebegini sehinggakan mampu melarikan sedikit senyuman di bibir...(◡‿◡✿)



indah setiap ciptaan Allah itu & sudah pasti segalanya tidak wujud tanpa sebarang sebab..
Biarkan mereka & dunianya..kita hiduplah sebaik2nya..

.::WASSALAM::.

2 comments:

NORUL ATIKAH BT MUSTAPA said...

begitulah ragam manusia termasuklah kita sendiri. kadang-kadang kita lupa bahawa segala ragam yang kita lakukan dan akan lakukan akan memberi impak yang besar pada orang lain. juz sabar dan sabar kerana Allah amat menyukai orang yang sabar

~LaDaYaNa~ said...

yupp!!betul..setuju dgn kak T..huhu..ma aceh...(^^,)