Followers

Friday, April 1, 2011

Kenapa saya suka "Jalan2" di blog para ibu??


.::SALAM::.

Tajuk entry tak menahan kan??hehe..tapi itulah kenyataannya..saya sendiri pun tak pasti sejak bila saya mula obses untuk membaca setiap entry di blog2 para ibu yang saya minat..saya sangat suka baca entry tentang keletah anak2 mereka membesar..dan yang pastinya, blog saya nie pun terhasil disebabkan oleh minat saya membaca entry blog momma Qiestina, blog para ibu jugak..selalu singgah baca kisah Qies sampaikan saya sendiri rasa saya perlu ada blog untuk 'tempek' kisah2 yang menarik dalam hidup saya pada masa akan datang..ecececeh!!jauh perginya..huhu~

Dan yang pastinya, bila singgah2 baca entry kat blog momma2 nie mesti akan rasa terhibur & rasa tenang je..ada rasa macam berterapi pulak secara tak langsung bila tengok muka anak2 mereka yang comelsss, cutetieesss dan mulusss itu..rasa macam nak geget je weh!!..nak cubit2 pun ye jugak..budak2 memang semuanya comelllsss ke??huhuhu..saya memang suka budak2!!..banyak jugak blog momma2 yang saya follow..rasa tertarik sangat bila baca story mory momma2 pasal anak2 mereka, kehidupan mereka semua..lagilah kalu blog2 momma yang ada anak kembar nie..macam blog momma kembar tiga nie..hensem kot hero2 nie..=))

Tengok muka budak2 memang akan mendatangkan ketenangan ke??dan selalunya itulah yang akan saya rasa..singgah2 kat blog momma2 nie, tengok muka anak2 mereka terus hilang stress..sebenarnya, awal2 pagi macam nie lah saya suka blogwalking sambil baca entry mereka..memang tak boring baca kisah momma2 nie dan apa2 pun setiap budak2/baby SEMEMANGNYA DILAHIRKAN SOMELLLSSS & CUTE!!..dan hanya kerana sebab utama nie la saya suka baca blog momma2..itu saja..TITIK...^___^

**Sekarang nie dah macam addicted dengan blog main masak2 pulak..uhuhu..rasa macam nak cuba try test masak semua makanan je pulak..haishh!!=D

.::WASSALAM::.

No comments: