Followers

Thursday, April 7, 2011

Selamat Ulang Tahun Mak~


.::SALAM::.

*Sob..sob..sob*

Haishh!Tetiba je nak sedih kan..emm, teringat kat mak sebenarnya..Eh!!baru je balik kampung dah rindu lagi ke?mestilah, rindu kat mak mana pernah berpenghujung..lagi2 bila hari nie merupakan hari ulang tahun kelahiran mak saya..tak dapat nak wish+peluk cium mak..hukhukhuk..tarikh hari nie memang istimewa sangat2..takkan pernah lupa tarikh kelahiran insan yang paling tinggi kedudukannya di hati saya..sungguh besar budi, jasa dan pengorbanan yang mak pertaruhkan buat saya dan adik-beradik..takkan ternilai dengan segala harta benda di dunia nie..



Buat insan yang teristimewa di hati..
Selamat Ulang Tahun Kelahiran yang ke-45..still sweet 17th mak
Moga sentiasa dipelihara kesihatan oleh-Nya..
Moga sentiasa dimurahkan rezeki oleh-Nya..
Moga berbahagia dunia dan akhirat..
AMIN...

Saya sayang mak selalu dan sangat2..
Terima kasih kerana sentiasa menjadi pendorong dan penguat semangat buat diri ini..
Terima kasih kerana sentiasa bersabar dengan segala karenah anak2mu..
Terima kasih kerana selalu ada di setiap ketika..
Tidak kira saat jatuh dan bangunnya..
Terima kasih, terima kasih dan terima kasih yang tidak terhingga..
Kasihmu akan ku simpan abadi..
Sayangmu akan ku simpul mati di hati ini..
Sesungguhnya, kasihmu takkan dapat ku ukur dengan luasnya lautan ini..
~Sayang M.A.K~

.::WASSALAM::.

8 comments:

HageNana said...

Buat saya rindu ibu saya jugak! *walaupown ibu saya depan mata. HAHA

salam ukhwah dari Ama!

Man Oo said...

tadi dah wish..nak wish lagi..selamat hari kelahiran mak...eda..;)

Dayana AZ said...

selamat hari lahir buat mak akk ye :)!

Nora Karim said...

so sweet... seronokkan mak masih ada di sisi... hargai mak tau... kalau dah tak de nanti... akan sgt rindukannya... lebih2 lagi bila kita dalam kesusahan mahupun kesedihan... (mak akak dah 4 tahun meninggal dunia...) :-(

~LaDaYaNa~ said...

Ama@ :Rindu kat mak kan tnpa penghujung..bgus2, anak mithali nie..hehe..salam ukhwah kembali..=D

~LaDaYaNa~ said...

Man@ :Bagusnya lahaiiii..kawan sape la nie..mekasih~ =D

~LaDaYaNa~ said...

Dayana@ : Thanks Dayana..=D

~LaDaYaNa~ said...

Kak Nora@ :Emm, yupp..kena hargai mak selagi dia masih ada..apa2 pun, al-Fatihah utk mak akak..moga tmpatnya brsama para solihin..amin..=D