Followers

Saturday, April 16, 2011

Permulaan yang baik~


.::SALAM::.

Final exam untuk paper pertama iaitu semantik dah bermula seawal jam 9 pagi tadi..huhu..dan pada saat entry nie ditaip, saya rasa dah macam separuh merdeka walaupun sebenarnya ada empat lagi paper yang bakal menanti..ahaha..ala2 pra merdeka la sebabnya paper nie saya paling takut+kecut perut nak menjawabnya..tapi, bila tadi jawab..Alhamdulillah..saya rasa saya dah jawab yang terbaik..apa yang saya baca, itulah yang masuk dan sekarang terpulanglah pada lecturer nak bagi A atau A dan A jugak..huhu~

Harapnya, semua nie akan menjadi satu titik permulaan yang baik untuk paper2 yang seterusnya..mudah2an dapat jawab sebaik hari ini..agak senang hatilah hari nie..lepas balik exam pagi tadi terus qada' tido..hehe..tambah2 makan ubat batuk pulak tu, memang terus fengsaaan la kan..hehe..bangun pun mamai2 je lepas tu..now nak kosongkan balik kepala nie betul2 dulu lepas tu baru sambung study lagi untuk paper2 yang seterusnya..nak refreshkan kepala nie dulu sebab paper yang akan datang nie 21hb, kira ada masa lagi la nak bersenang-lenang jap..layan Maharaja Lawak dulu..^__^

.::WASSALAM::.

No comments: