Followers

Friday, March 25, 2011

Biarkan gambar berbicara~


.::SALAM::.

Entry dah agak lapuk sebenarnya nie..hihi..tapi tak kesahlah, nak publish jugak..baru dua hari je kan, kira belum berapa nak lapuk lagilah..hehe..tak ada cite menarik mana pun, just nak berkongsi gambar2 masa pementasan drama dua hari lepas..sebenarnya pementasan drama nie diadakan pada sebelah petang dan malam..tapi untuk dua buah drama yang petang punya tu tak ada pulak gambar..emmm..

Okep lah..malas nak cecite panjang2, lagi pun tajuk enrty pun dah jelas2 mengatakan bahawasanya, biarlah gambar2 di bawah nie je nanti yang berbicara..tapi entry kali nie memang banyak amat gambar ye..sila jangan bosan dan fening2 lalat sebab nak kena scroll je kan...^__^


Babak pemula dalam drama "Di Hujung Taming Sari"..
Tarian Inang~


Babak silat antara Hang Tuah dan Hang Jebat..
Yang nie memang makan kaki betul ye..hehe..


Realkan nampak darah tu..
Tugas AJK Prop sume tu..=D


Yang nie tarian Portugis..Jingli Nona..


Antara barisan pelakon & AJK yang menjayakan drama nie..


Barisan pelakon lagi..=D


Bergambar kenangan selepas tamat pementasan...


Gambar bersama2 lecturer(tengah) yang mengajar subjek nie, Prof. Mana Sikana..
Juga merupakan penulis skrip..


Dan ini dia tonggak utama drama tersebut, Hang Jebat~
Memang ganas la muka selepas di make-up..hihi~


Nie pulak, Permaisuri Galoh Cendera Kirana..Cun habes!!


Haaa..nie pulak sebahagian drpd AJK Prop yg bertungkus lumus di belakang tabir..rilek2 je gelak2..hihi~


Orang tua nie pegang watak Sang Adi Putra..=))


Yang nie dgn Patih Karma Wijaya..=D


Senang hati semua..^__^


Bergambar bersama Hang Jebat..


Dengan Permaisuri pun nak jugak..hihi~


Keje banyak, tapi bergambar tetap wajib..heheee~


Satu kemestian~


Satu lagi..=D


Ini antara yang turut membantu walaupun bukan AJK Prop..
Terima kasih daun keladi..Eh!!takut pulak tgk muka Sang Adi Putra dalam gambar nie..=D


Saya dan Eniey..


dan pose sensorang wajib ada..hihihi~

Okep, itu sahaja..banyak kan gambar..ada lagi sebenarnya cuma malas nak upload je..internet terlampau laju macam siput..lagi pun, dah banyak sangat tempek gambar..bosan lak nanti kalau asyik nak kena scroll je kan..hehe..apa2 pun, untuk AJK2 saya, terima kasih saya ucapkan atas kerjasama yang diberikan..semoga 'A' akan menjadi milik mutlak kita bersama2..AMIN~

.::WASSALAM::.

2 comments:

Nadia Mashuri said...

wah.. best nya..

Laralia said...

congrats on ur show.. :)