Followers

Monday, March 21, 2011

IBNUSHUKRAN: "TIME GUESS CONTEST"


.::SALAM::.

Sebenarnya saya baru je perasan yang saya telah ditag oleh seorang blogger untuk menyertai satu contest yang diberi nama ~IBNUSHUKRAN : "TIME GUESS CONTEST"~...

Thanks Kak Idura sebab tag sy..^_^


Kat atas tu banner untuk contest nie..(link-klik banner)

Jadi, tanpa membuang masa lagi..hehe..saya nak buat tekaan saya untuk waktu yang ditunjukkan oleh jarum2 jam tersebut..
.

.

.

.

.

Jawapan saya ialah pukul 8.05 minit..

Hopefully, jawapan saya mengena..huhu~

Sekarang saya nak cari mangsa untuk di tag..^__^

Saya nak tag:




Nak tahu syarat2 yang lebih lanjut, sila ke laman blog IBNUSHUKRAN okep~
Itu saja..=))

.::WASSALAM::.

4 comments:

Ibnushukran said...

Thanks sudi j0in ye Cik ladayana sudi join.. moga enta dimurahkan rezeki..
gudluck dr Ibnushukran... :)

Nadia Mashuri said...

wah.. thanks tag saya..
nnt saya join..
gud luck yer..
=)

~LaDaYaNa~ said...

En Ibnushukran : sama2..mana tahu sy pemenangnya...ngeee~

~LaDaYaNa~ said...

nadia : okep, same2..u too, gud luck~