Followers

Saturday, March 12, 2011

Blogku Berwajah Baru~


.::SALAM::.

Sekarang terasa semacam lebih bersemangat cket nak update blog bila header blog saya sekarang nie dah berwajah baru..hehe..sangat suka!!walaupun tak adalah cantik mana pun, tapi masih mampu untuk merasa bangga sebab dah lama sebenarnya terniat kat hati nie nak tukar header blog..now, akhirnya tercapai jugak..=))

Lama dah mencari software Photoshop semata2 nak cuba buat header pakai benda alah nie..dan akhirnya barulah dapat..dah dapat pun bukan tahu guna, jadinya memang agak mengambil masa lah nak meng'edit' gambar & segala macam cartoon..kena godeh2 ikut sesedap rasa..banyak kali jugaklah try n error..huhu..rujuk blog merata2 dan sana sini nak buat header blog yang baru nie..bukan senang weh!memang agak mengambil masa..nasib baik la saya nie penyabar orangnya..cuba, cuba dan terus cuba..dan bila dah berjaya...jeng,jeng,jeng....^__^



INILAH HASILNYA..=p

saya suka dengan wajah baru header blog saya nie..
itu je yang saya nak bagi tahu..hihi~

Eh!!Sekejap..
Saya ada buatkan header blog untuk kawan baik saya jugak..

.
.
.


Simple2 je yang saya pandai..huhu~
Masih dalam proses belajar okep..
Pelan2 kayuh!=D

.::WASSALAM::.

No comments: