Followers

Monday, March 21, 2011

Nightmare~


.::SALAM::.

Pagi tadi dapat mimpi buruk la..siyes!takut sangat..citenya macam nie..lepas bangun solat subuh tadi, saya terus sambung tido balik..almaklumlah, tak ada kelas pagi, jadinya nak bermanja2 lebih la dengan bantal2 dan selimut..hihi..lepas tu...bermulalah episod mimpi ngeri..

Mimpi tentang apa??saya mimpi tsunami!!sangat takut okey..yang saya ingat masa mula2 saya mimpi tu, saya ada kat rumah..betul2 depan rumah saya ternampak ombak besar datang..masa tu saya dengan kawan tengah duduk2 amek angin petang..rutin biasa la kalau dekat rumah, harus petang2 beriadah..hehe..okep, sambung cite pasal mimpi tsunami tadi ye..lepas tu dah nak dekat ombak tu sampai, tiba2 tertukar channel pulak..eh!!mimpinya bersambung dekat kolej kediaman saya iaitu KHAR pulak..huhu..pelik2..tapi masa tu saya kat bilik dan saya dapat lihat dengan jelas bilik saya mengalami keretakan sedikit demi sedikit..bilik dah nak roboh masa tu..sumpah, takut weh!!=(

Sedaya upaya cuba untuk melarikan diri..lepas tu, mimpi tu abes bila saya terjaga dengan sendirinya lebih kurang dalam pukul 7 lebih..berpeluh2 kau..huhu..mengucap panjang sekejap..Alhamdulillah, nasib baik just mimpi je..emm, apa petanda la tu agaknya??takut pulak bila diingat2 balik..memang nightmare la..walaupun time tu dah pagi pun..ngeee..tak nak mati dalam keadaan yang macam tu..huhu..T______T

Ya Allah..Engkau jauhkanlah aku daripada sebarang malapetaka dunia yang maha dahsyat..jauhkanlah matiku dalam keadaan yang mengaibkan..sesungguhnya, segala yang berlaku atas kehendak-Mu jua..berkatilah kehidupanku selama2nya, sama ada di dunia mahupun di akhirat kelak..AMIN~

**Tiba2 teringat mati**

.::WASSALAM::.

3 comments:

Nadia Mashuri said...

saya pun mimpi mcm tu juga lah..
takutkan..

~LaDaYaNa~ said...

sangat takut!!moral of da story..sy xleh lg tido slps sbuh..huhuhu~

ATikah Mustapa said...

nex time..sblum tdow..tgok muke aku dulu..konfirm xmimpi pelik2.