Followers

Monday, March 21, 2011

Layan Kartun Dulu2~


.::SALAM::.

Bestnya!!Tadi baru je lepas layan kartun Sailormoon..best kot kartun tu..suka sangat tengok.."dengan kuasa bulan akan menghukummu"..hihihi..comel je part die cakap tagline dia nie..ingat nak tido tadi..tapi bila baring, mata tak pulak ngantuk..pusing kiri, pusing kanan..tak jugak tido..jadi, bukak la laptop balik..bila dah bukak laptop, tak tahu nak buat apa pulak..last2, layan je la Sailormoon..

Bila dah tengok Sailormoon tadi, haish! tetiba hati nie jadik rindu+teringat pulak kat cite kartun yang selalu saya layan masa kecik dulu2..banyak kartun best2 dulu..setiap kali bangun pagi je, harus layan kartun dulu, lepas tu baru sarapan..lagi pun time tu perut saya nie tak boleh masuk sarapan awal2 pagi sangat..jadi, sarapan la dengan kartun dulu..hihihi..tapi kadang2 kalau dah terleka sangat layan kartun, memang langsung tak ingat nak makan..haihhh!!tiba2 rindu pulak zaman budak2 dulu..kepala masa tu penuh dengan kartun, kartun dan kartun..hehe~

Macam2 kartun yang saya suka layan dulu..


Yupp!Dragon Ball nie paling disukai ramai masa tu..
pagi2 mesti dah duduk depan tv..pegang remote control n tukar channel 2..huhu..ingat2...=D


Keluang Man..
Tiong Man sahabat baek dia..=)


Ultraman pun best..time lawan raksasa tu yang paling ditunggu2..nak dekat2 abes cite, harus dada ultraman berkelip2, tanda kuasa nak abes dah..haha..tapi, superhero biasalah..harus menang!


Yang nie pun suka!Power Rangers..
Haruslah pilihan saya yang kaler Pink itu~
T________T


Usop Sontorian..memang best, boleh gelak2 layan Singh..hihi~


Ini dia, Ninja Turtle..
Rasa2nya kartun nie mula2 saya tengok masa umur saya lebih kurang 5tahun kot..
kesan tgk kartun nie??ayah saya sampai kena beli kat anak2 dia (masa tu 3 orang-abang sy & my twin sekali) patung Ninja Turtle nie..haha~


Yang nie harus menjadi febret saya dulu, kini dan selamanya kot..hehe~
sekarang pun still suka lagi layan Doraemon..^__^

Emm, harus terimbau kembali memori zaman kecik2 dulu kan??
jadinya, silalah ke youtube untuk search & download..
kot2 ada kartun feberet kamu semua..hihi~
okep..mahu beradu dulu..
Selamat Malam...Zzzzz~

.::WASSALAM::.

2 comments:

Nadia Mashuri said...

saya suka doraemon..

~LaDaYaNa~ said...

yupp!!doraemon tetap d hati..=D