Followers

Wednesday, March 30, 2011

Meriahnya Status FB Malam nie~


.::SALAM::.

Tengah malam nanti iaitu tepat pukul 12 tengah malam, kalau benarlah bagai dikata proses add kursus bagi semester akan datang (semester 8) akan bermula..line UPSI memang akan busy la malam nie..memang akan berebut la..yang dah siap2 susun jadual cantik punya tu memang nak kena pastikan la dia dapat add kursus dan group yang diorang nak tu dengan jayanya malam nie..

Macam semester sebelum nie la, masing2 berjaga untuk pastikan setiap kursus yang nak di add tu berjaya dilakukan..dan malam nie saya dapat lihat bagaimana meriahnya status FB rakan2 saya dengan post2 berkaitan add kursus nie..masing2 risau, termasuklah saya sendiri..huhu..yela, bukan senang nak berebut2 untuk pilih group yang dah kita susun elok2 dalam jadual kan..mestilah nak sama dengan kawan baik kan..tak naklah nanti terpisah2 group pulak..tak best nanti..hihi..

Ini antara status FB rakan2 saya..senyum sorang2 saya baca..hihi~
**nama terpaksa dikaburkan lah ye, takut2 nanti kena saman lak**
T__________T



Kawan2 saya memang beretika semuanya..hehe~
BAGUS2~


Yupp!!Selamat Berjuang~
Kira nie semua antara hidup dan mati la nie..hehe~



Ini kawan baik saya punya status kat FB dia..
Tengok punyalah tak sabar..eksaited nak add kursus untuk last sem kan..heheee~



Haaa, yang nie masih dalam cubaan menyusun jadual..hihi~

Apa2 pun..hope perjalanan add kursus malam nie berjalan dengan lancar..janganlah jadik macam semester lepas2..punya la masalah problem betul..huhu..tapi, apa2 pun mata kena tahan kan lah malam nie walaupun mengantuk macam mana sekalipun..Selamat Berjuang!!^__^

**Tinggal beberapa detik je lagi nie..TAKUT!**

.::WASSALAM::.

2 comments:

Cik Ekien said...

Erk?? komen saya masuk dlm blog awak lah.. KUIKUIKUI

~LaDaYaNa~ said...

enterprame la cket kan..hehe..=D