Followers

Tuesday, March 1, 2011

Jalan2 Cari Pasal Part2~


.::SALAM::.

Eh!!Macam merata je ekau nie berjalan Eda oii siap ade part2 lagi..huhu..tak ada berjalan ke mana pun, cuma nak kongsi apa aktiviti yang selalunya saya, adik beradik suka lakukan pada petang hari..hihi~

Yupp!Kitorang adik beradik memang suka jalan2 pusing penjara kadang2 bila waktu petang..orang kata beriadah la sikitkan..duduk kat rumah pun asyik makan je..tapi, kadang2 bila turun petang2 tu singgah jugak dekat kedai beli keropok lekor..emm, makan jugak kan..hihi~

Oh, rindunya...
.

.

.



Sukakan kehijauan..damai & tenang rasa jiwa..


Seronok tengok lembu2 meragut rumput..
tapi, kalu dpt mkn daging lembu lagi seronok~


Macam best je kan makan rumput..^__^


Eh!! mereka nie bukan pengembala lembu ye..=p
cuma berminat untuk menjadi penternak lembu suatu masa nanti..kuikuikui~


Lepak adik beradik kat pondok bas sambil tengok lembu2 makan makanan febretnya..=p


Budak tonjang itu pun ada..=p

Nak luangkan masa dengan adik beradik pun bukan senang..jarang2 dapat berkumpul beramai2 kan..tapi bila sesekali dapat berkumpul, memang seronok!!..=))

.::WASSALAM::.

3 comments:

:: noremy bte rahmat :: said...

folo & BW...

mehla jenguk belog ai..

nice to know u!(^_^)

p/s:adik beradik ke tu?seiras la muka..=)

~LaDaYaNa~ said...

thanks sudi follow n singgah d cni~
yupp, adik beradik..kami twinkle2..hihi~

shark said...

oooo
adik beradik..
muka sama jer